بهترین نوع کلاه ایمنی
نوشته شده توسط : malihe

خرید بهترین کلاه ایمنی

کلاه ایمنی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی کار تنوع مناسبی دارد. طراحان و تولید کنندگان تجهیزات ایمنی تقریبا برای هر یک از موقعیت شغلی و با توجه به خطرات آن، کلاه مناسبی طراحی و ساخته اند. خرید کلاه ایمنی و استفاده از آن برای افرادی که در شرایطی همچون، کارگاه های ساختمانی، کارخانه های صنعتی، پروژه های ساخت و ساز، نیروگاه های برق و ... الزامی است. قیمت کلاه ایمنی نیز ممکن است با توجه به برند تولید کننده آن متفاوت باشد. در ادامه شما را بیشتر با انواع کلاه ایمنی و موارد استفاده از آن آشنا خواهیم نمود.

کلاه jsp

برند jsp یکی از برندهای خارجی است که محصولاتی با کیفیت و متنوع تولید می کند. کلاه jsp با رویه از پلی اتیلن به بازار عرضه شده است. این ماده در عین سبکی مقاومت بالایی در برابر شکستن دارد. یراق داخلی کلاه به شکلی استاندارد طراحی شده و مقاومت کلاه را چندین برابر نموده است. برای نصب تجهیزاتی چون چراغ قوه و گوشی ایمنی به این کلاه به مشکل بر نخواهید خورد چرا که تمام موارد روی کلاه پیش بینی شده است. قیمت کلاه ایمنی jsp شاید نسبت به همتایان خود بیشتر باشد اما ماندگاری و دوام آن، ارزش خرید محصول را دارد. استفاده از نوار عرقگیر، طراحی مناسب جهت تهویه هوا داخل کلاه، استفاده از بندهای مناسب جهت اندازه کردن کلاه از دیگر مزایای این محصول به شمار می آید. خرید کلاه کار jsp را به تمام مهندسین، کارگران، صنعتگران، کوهنوردان و غارنوردان پیشنهاد می دهیم.

کلاه هرتمن

هرتمن برندی ایرانی است که در زمینه تولید انواع کلاه کار فعالیت دارد. کلاه کار هرتمن ویژگی ها بارز خود را دارد و می توان گفت طبق استانداردهای جهانی ساخته شده است. در تولید لایه بیرونی کلاه های این برند که مهمترین قسمت کلاه کار به شمار می آید از ABS و PVC استفاده شده است. این دو به عنوان مقاومترین پلیمرهای پلاستیک شناخته می شوند که در عین مقاومت بالا بسیار سبک نیز هستند. در انواع کلاه صنعتی هرتمن می توانید قابلیت تهویه هوا، نصب امکاناتی همچون شیلد، چراغ قوه، عینک ایمنی و گوشی ایمنی تدارک دیده شده است. کلاه ایمنی هرتمن عایق برق در کلاس دو طراحی شده و مطابق با استانداردهای بین المللی است. طراحان کلاه ایمنی هرتمن برای محکم کردن کلاه روی سر از بندهای ریگلاژی استفاده می نماید. این بندها گاه در پشت سر طراحی می شوند و گاه مانند کلاه کونوردی هم در جلو و هم از پشت کلاه قرار داده می شوند. قیمت کلاه ایمنی هرتمن نسبت به مشابه خارجی مناسب بوده و اما از لحاظ کیفیت چیزی کم ندارد. خرید کلاه ایمنی هرتمن را به افرادی که در کارگاه های ساختمانی فعالیت دارند و افرادی که در کارخانه های صنعتی مشغول به کار هستند پیشنهاد می دهیم.

ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی کار، فروش بی واسطه محصولات خود و دیگر برندهای مطرح ایرانی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی،خرید کلاه ایمنی،قیمت کلاه ایمنی،کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: